Taloyhtiö 2022 Tampere pidetään 12.10.2022

Tule mukaan Pirkanmaan taloyhtiöiden huipputapahtumaan! Taas mennään!

Taloyhtiö 2022 Tampere, Pirkanmaan maakunnan taloyhtiöihin keskittynyt ykköstapahtuma järjestetään nyt toisen kerran Tampere-talon Sorsapuistosalissa. Maksuton tapahtuma on tarkoitettu kaikille taloyhtiön hallituksen jäsenille, tilin- ja toiminnantarkastajille, muille taloyhtiöaktiiveille - esim. taloyhtiön turvallisuushenkilöille ja väestönsuojan hoitajille - sekä tietenkin isännöitsijöille.

Kaikkien messuosallistujien kesken arvotaan kaksi Polar Ignite -älykelloa ja kaksisataa ensimmäistä kävijää saavat Kiinteistömedia Oy:n Etäkokoukset taloyhtiössä -kirjan.

Tapahtuman ohjelma:

Näyttelyosastot avoinna klo 13:00 - 18:00

Kahvipisteet avoinna klo 14:00 - 17:00

Ilmainen lakiklinikka palvelee osastolla K1G.

Tietoiskut klo 13:30 - 17:20. Tietoiskujen aiheina ovat:

• 13.30 – 13.50 Asunnon lyhytaikainen vuokraus - asumista vai majoitustoimintaa? - lupa-arkkitehti Juhani Fried, Tampereen kaupunki
  • 14.00 – 14.20 Kiinteistön video- ja kulunvalvonnan pelisäännöistä - lakimies Katja Lauronen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry
  • 15.00 – 15.20 Yhtiökokoussääntely muuttui – ota opit haltuun - lasiasiainjohtaja Jenni Hupli, Suomen Kiinteistöliitto ry
  • 15.30 – 15.50 Paperisista osakekirjoista sähköiseen huoneistotietojärjestelmään – missä mennään? - johtava asiantuntija Markus Tast, MML
  • 16.30 – 16.50 Energiayhteisöjen hyvityslaskenta taloyhtiöissä - käyttöpäällikkö Jukka Rajala, Leppäkosken Sähkö Oy
  • 17.00 – 17.20 Remonttien valvonta haltuun - neuvontainsinööri Kaisa Kettunen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

Tule messuvieraaksi tapahtumaan ja ilmoittaudu mukaan!

Osallistu myös Johdatus hallitustyöskentelyyn -seminaariin

Taloyhtiö 2022 Tampere -tapahtuman lopuksi tarjolla on maksuton ja aina ajankohtainen huippuseminaari, jossa käydään läpi hallitustoiminnan perusteet. Johdatus hallitustyöskentelyyn -seminaari pidetään Tampere-talon Duetto-salissa klo 17:45 - 19:00. Luennoitsija toimii Suomen Kiinteistöliitto ry:n lakiasiainjohtaja Jenni Hupli.

Tilojen erilaisen maksimihenkilökapasiteetin takia muistathan ilmoittautua erikseen messukävijäksi ja erikseen seminaariin, mikäli haluat osallistua molempiin tapahtumiin.

Taloyhtiöpäättäjän kannattaa osallistua Taloyhtiö 2022 Tampere -tapahtumaan:

1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla pääset tutustumaan suureen määrään nimenomaan taloyhtiöille tarkoitettuihin palveluihin ja uusiin tuotteisiin
  2. Kuuntele huippuluentoja
  3. Verkostoidu muiden taloyhtiöpäättäjien kanssa

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry ja Pirkanmaan Isännöitsijät ry

Kävijöille

Ilmoittaudu messuvieraaksi tästä.

Ilmoittaudu Johdatus hallitustyöskentelyyn -seminaariin tästä.

Katso, mitkä yritykset ovat mukana.

Katso Tampere-taloon saapumisohjeet.

MML:n osakeluettelon siirtoklinikka

Osakeluetteloiden siirron aika taloyhtiöissä on nyt - tervetuloa osakeluettelon siirron apuklinikalle klo 13-18.

Maanmittauslaitoksen asiantuntijat tarjoavat henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa taloyhtiösi osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään. Klinikasta on hyötyä erityisesti pienille taloyhtiöille, jotka eivät ole vielä siirtäneet taloyhtiönsä osakeluetteloa huoneistotietojärjestelmään, ja jotka eivät käytä isännöintitoimistoa.

Varaa aikasi klinikalle tästä.

Huom. paikkoja on rajoitetusti. Ennen kuin tulet apuklinikalle siirtämään osakeluetteloa, huolehdi, että nämä asiat ovat kunnossa.

Näytteilleasettajille

Kaikki osastopaikat vuodelta 2022 on loppuunmyyty.

Tutustu näyttelyosastojen karttaan tästä. Tutustu osastojen mallikuvaan tästä.

Katso, mitkä yritykset ovat mukana tästä

Tutustu Tampere-taloon tästä ja pysäköintimahdollisuuksiin tästä.

Tapahtuman järjestäjät

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry,

toiminnanjohtaja Jorma Koutonen, 040 547 6910,  jorma.koutonen@kiinteistoliitto.fi

Pirkanmaan Isännöitsijät ry