Taloyhtiö 2022 Tampere pidetään 12.10.2022

Tule mukaan Pirkanmaan taloyhtiöiden huipputapahtumaan! Taas mennään!

Taloyhtiö 2022 Tampere, Pirkanmaan maakunnan taloyhtiöihin keskittynyt ykköstapahtuma järjestetään nyt toisen kerran Tampere-talon Sorsapuistosalissa. Maksuton tapahtuma on tarkoitettu kaikille taloyhtiön hallituksen jäsenille, tilin- ja toiminnantarkastajille, muille taloyhtiöaktiiveille - esim. taloyhtiön turvallisuushenkilöille ja väestönsuojan hoitajille - sekä tietenkin isännöitsijöille.

Viime vuonna mukana oli yli 60 näytteilleasettajaa ja yli 600 messukävijää! Katso tästä, mitkä yritykset olivat viime vuonna mukana.

Taloyhtiöpäättäjän kannattaa osallistua Taloyhtiö 2022 Tampere -tapahtumaan:

1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla pääset tutustumaan suureen määrään nimenomaan taloyhtiöille tarkoitettuihin palveluihin ja uusiin tuotteisiin
  2. Kuuntele huippuluentoja
  3. Verkostoidu muiden taloyhtiöpäättäjien kanssa

Yrityksen kannattaa osallistua näytteilleasettajana Taloyhtiö 2022 Tampere -tapahtumaan:

1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla tavoitatte paljon taloyhtiöiden päättäjiä
  2. Vahvistatte yrityksenne imagoa taloyhtiöpäättäjien keskuudessa ja voitte esitellä tuotteitanne ja palveluitanne
  3. Pääsette verkostoitumaan taloyhtiöpäättäjien kanssa

Tapahtumaan ilmoittautuminen on nyt avattu näytteilleasettajille. Ilmoittaudu näytteilleasettajaksi tästä!

Näyttelyosastot ovat avoinna klo 13:00-18:00. Kahvipisteet ovat avoinna sekä näytteilleasettajille että vieraille klo 14:00-17:00. Ohjelmassa on myös tietoiskuja. Tietoiskujen aiheet ja kellonajat varmistuvat myöhemmin.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry ja Pirkanmaan Isännöitsijät ry

Näytteilleasettajille

Ilmoittaudu Pirkanmaan taloyhtiöpäivään tästä.

Tutustu näyttelyosastojen karttaan tästä. Tutustu osastojen mallikuvaan tästä.

Katso, mitkä yritykset ovat jo mukana tästä

Tutustu Tampere-taloon tästä ja pysäköintimahdollisuuksiin tästä.

Kävijöille

Messuvieraiden ilmoittautuminen käynnistyy elokuun alussa.

Messuosastojen sulkeuduttua on mahdollista osallistua vielä taloyhtiön ajankohtaisaiheita käsittelevään koulutukseen. Luentoaihe tarkentuu ja ilmoittautuminen koulutukseen avautuu myös elokuun alkupuolella!

Tapahtuman järjestäjät

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry,

toiminnanjohtaja Jorma Koutonen, 040 547 6910,  jorma.koutonen@kiinteistoliitto.fi

Pirkanmaan Isännöitsijät ry