Kiinteistöliitto Pirkanmaa - 118 vuotta toimintaa kiinteistönomistajien hyväksi

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry on kiinteistönomistajien etujärjestö Pirkanmaalla. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia. Jäsenkiinteistöt saavat yhdistyksen välityksellä käyttöönsä alan tuoreimman tiedon ja kiinteistöalaan perehtyneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kiinteistöliitto Pirkanmaa on valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliitto ry:n jäsenjärjestö.

Suomen Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta yli 30.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes kaksi miljoonaa ja työskentelee noin miljoona suomalaista.

Kiinteistöliitto Pirkanmaa on paikallisyhdistyksistä toiseksi suurin. Se on perustettu jo yli sata vuotta sitten, vuonna 1906. Nykyisin yhdistys edustaa yli 3300 jäsenyhtiötä ja niiden yli 200.000 asukasta. Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää yhdistyksen ja liiton kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palvelumuotoja.

Katso oman kiinteistösi jäsenmaksu ja totea:

Jäsenyys kiinteistöyhdistyksessä kannattaa!