Kiinteistöliiton jäsennumero mikä, mistä - helpoin tapa

8.10.2019

Kun soitat jäsentaloyhtiösi edustajana Kiinteistöliiton jäsenneuvontoihin, ilmoittaudut koulutustilaisuuksiin, luet kiinteistöyhdistyksen jäsentiedotteita, rekisteröidyt Kiinteistöliiton jäsensivuille, haluat oppia taloyhtiön hallitustyöskentelystä tai toiminnantarkastuksesta jäsenille maksuttomilla verkkokursseilla, tilaat Kiinteistöalan Kustannuksen kirjoja tai lomakkeita jäsenhintaan tai haluat lukea jäsenetuna viimeisintä Suomen Kiinteistölehteä verkossa – tarvitset taloyhtiösi jäsennumeroa.

Elämme aikaa, jossa erilaisia numerosarjoja vilisee arjessa kymmenittäin tai sadoittain. Siispä on kätevää, jos pystyy käyttämään tarvitsemiaan palveluita ilman, että tarvitsee muistaa jokaisen palveluntuottajan omaa tunnuslukua. Kiinteistöliitolla on tähän omien palvelujensa osalta helppo ratkaisu – tarvitset vain älykännykän tai tabletin ja lataat siihen Kiinteistöliiton mobiilijäsenkortin. Jäsenkortti on maksuton ja se on käytettävissä Android-, IOS- sekä Windows Phone -laitteilla ja sen voi ladata Google Play-,  App Store- ja Microsoft Store -sovelluskaupoista. Mobiilijäsenkortti tuo helposti saatavillesi tärkeimmät Kiinteistöliiton palvelut ja sen jäsennumeronkin ihan parilla sormenpainalluksella!

Jäsenpalvelut ovat kaikkien jäsenkiinteistöjen hallitusten jäsenten, isännöinnin ja joskus myös tilin- tai toiminnantarkastajien käytettävissä.  Jos yhteystietosi sähköpostiosoitteineen on ilmoitettu jäsentietojärjestelmäämme, on Sinulla mahdollisuus ottaa mobiilijäsenkortti käyttöösi.

Mobiilisovelluksella voit soittaa paikallisen kiinteistöyhdistyksen jäsenneuvontaan ilman, että tarvitsee erikseen etsiskellä puhelinnumeroa, samoin Suomen Kiinteistöliiton laki-, talous- ja vero-, korjaus- ja tekniseen neuvontaan sekä energianeuvontaan. Mobiilista näet myös kunkin neuvonnan palveluajat.

Mobiilijäsenkortilla pääset ilmoittautumaan tapahtumiin silloin, kun sinulle itsellesi parhaiten sopii. Näet puhelimeltasi tai tabletiltasi myös sekä valtakunnalliset että paikallisen kiinteistöyhdistyksen tarjoamat jäsenedut.

Eikä tässä vielä kaikki: jos yhteystietosi (esim. posti- tai sähköpostiosoitteesi) vaihtuu, uusien tietojen ilmoittaminenkin sujuu helposti mobiililla.

Helpota elämääsi jäsentaloyhtiön toimija – lataa Kiinteistöliiton jäsenkortti viimeistään nyt!

Jaune Koivuniemi

Häärinyt Kiinteistöliitto Pirkanmaan toimistolla vuodesta 1981