Kiinteistöliitto Pirkanmaan kattavat asiantuntijapalvelut taloyhtiösi tukena joka arkipäivä!

Julkaistu: 08.03.2024

Onko taloyhtiösi jo Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsen? Tarjoamme jäsenkiinteistöjen edustajille monipuolisia palveluita. Kiinteistöliitolla on vahva kiinteistöjuridiikan, talous- ja veroasioiden sekä kiinteistönpidon asiantuntemus, joten et koskaan jää ongelmiesi kanssa yksin. Monipuolinen neuvontamme on aina objektiivista ja tasapuolista.

Jäsenkiinteistö saa rahanarvoisia etuja jäsenmaksuunsa sisältyen. Kiinteistöä hoitavan isännöitsijän tai toimitusjohtajan sekä hallituksen jäsenten toiminta helpottuu, kun tarpeelliset tiedot, neuvot ja ohjeet päätöksentekoa varten saa kiinteistöyhdistyksestä. Jo yksi puhelu vastaa helposti arvoltaan koko vuoden jäsenmaksua!

Taloyhtiöiltä saamamme palautteen mukaan jäsenyys tukee huomattavasti hallituksen työtä:

•           Jäsenille maksuton puhelinneuvonta palvelee joka arkipäivä. Puhelimeen vastaavat asiantuntijamme ovat taloyhtiöasioiden experttejä ja vastaammekin vuosittain noin 2 300 neuvontapuheluun.
  •           Jäsenyyden myötä taloyhtiön hallitus saa aina ajankohtaiset uutiset ja käytännön ohjeet mm. lainsäädännöstä, oikeuskäytännöstä, tariffeista ja budjetoinnista kerran kuussa ilmestyvässä uutiskirjeessä.
  •           Jäsenyyteen sisältyy myös kaksi jäsenlehteä, paikallinen Pirkanmaan kiinteistöviesti -lehti sekä valtakunnallinen Suomen Kiinteistölehti.
  •           Taloyhtiöiden hallitustyöskentelyssä tarvitaan monia taitoja – siksi järjestämmekin laadukasta koulutusta taloyhtiöiden hallituksen jäsenille. Koulutukset ovat ilmaisia ja teemat vaihtelevat kattavasti ottaen huomioon jäsenten tarpeet.
  •           Jäsensivut toimivat taloyhtiön hallituksen todellisena tietopankkina! Sieltä löydät mm. verkkokursseja, webinaaritallenteita, oppaita ja ohjeita, erilaisia laskureita sekä paljon muuta. Tätä tietopankkia ei kannata jättää hyödyntämättä.

Tutustu myös muihin jäsenpalveluihin ja rahanarvoisiin jäsenetuihin osoitteessa https://pirkanmaa.kiinteistoliitto.fi/palvelut/

Jäsenistämme 98 % suosittelee jäsenyyttä. Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoomme!

Tarjous uusille jäsenille

Nyt tarjoamme uusille, 30.4. mennessä liittyneille jäsenille liittymisetuna vuoden 2024 jäsenyyden puoleen hintaan sekä liittymislahjana Taloyhtiön talous - hallituksen oppaan (224 sivua, arvo 29 €). Jäsenmaksu määräytyy talon kuutiotilavuuden perusteella. Käy kurkkaamassa oman talosi jäsenmaksu https://pirkanmaa.kiinteistoliitto.fi/liityjaseneksi/jasenmaksut/.

Jäseneksi liittymisestä päättää taloyhtiön hallitus. Hyödynnä liittymistarjous ja liitä taloyhtiösi mukaan yli 3 300 tyytyväisen jäsentalon joukkoon täyttämällä jäsenhakemus osoitteessa https://pirkanmaa.kiinteistoliitto.fi/liityjaseneksi/lomake/.