Webinaari: Taloyhtiöiden energiatehokas arki ja ylläpito, isännöitsijöille

01.12.2020 klo 12.00

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia asioita:

Taloyhtiöiden energiatehokas arki ja ylläpito
▪ Miten selvitetään taloyhtiön lähtötilanne
▪ Suunnitelmallinen toiminta ja tavoitteet energiatehokkuudelle
▪ Kuinka seurataan tavoitteiden toteutumista (mm. kulutusseurannan järjestäminen)
▪ Mitä jokainen voi miettiä ja tehdä omassa arjessaan ja mitä vaikutuksia sillä on koko taloyhtiölle
▪ Kuinka otetaan löysät pois energian käytöstä ja pidetään asumiskustannukset kurissa (ns. erilliset ylläpitotoimet, esim. sopivat sisälämpötilat, riittävä vesijohtoverkoston painetaso etc.)
- ilmanvaihdon puhdistus ja säätö
- patteriverkoston perussäätö

Kouluttajana toimii Kiinteistöliiton johtava asiantuntija (energia ja ilmasto) Petri Pylsy.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään kaksi (2) vuorokautta ennen koulutusta.

Ilmoittautuneille lähetetään koulutusta edeltävänä päivänä sähköpostilla linkki, josta pääsee webinaariin sekä ohjeet webinaariosallistumista varten.

Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita. Webinaarit ovat jäsentalojen edustajille maksuttomia ja ovat avoimia kaikille jäsentaloyhtiöille koko Suomen osalta.