Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 02.04.2022

Diplomi-insinööri, varatoimitusjohtaja Timo Nieminen Kauniaisista jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana. Lahdessa 2.4. koolla ollut Kiinteistöliiton liittokokous valitsi liiton varapuheenjohtajiksi diplomi-insinööri Martti Suomelan Helsingistä, toimitusjohtaja Pertti Satopään Liedosta ja toimitusjohtaja Harri Järvenpään Tampereelta.

Kiinteistöliiton hallituksen jäseniksi kaudelle 2022-2024 tulivat valituiksi toiminnanjohtaja Joonas Grönlund Lappeenrannasta, yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, toimitusjohtaja Jarmo Mikkonen Hyvinkäältä, alueasiantuntija Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta, asunto-osakeyhtiön hallituksen puheenjohtaja Tuomo Iivanainen Kuopiosta, toimitusjohtaja Tuukka Tuomala Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Janne Tuominen Pirkkalasta sekä isännöitsijä Ari Urpulahti Porista.

Nyt valittujen jäsenten lisäksi hallituksessa jatkavat TkT Juhana Heikonen Helsingistä, riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, KTM Ulla Maija Lehtonen Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, maa- ja metsätieteen kandidaatti Paul Nouro Helsingistä, projektipäällikkö Anja Pujola Tampereelta, talouspäällikkö Hannu Sjöblom Espoosta ja johtaja Mika Vesterinen Helsingistä. Heidän kautensa Kiinteistöliiton hallituksessa päättyy vuoden kuluttua.

Lisätiedot medialle:

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja