Kiinteistöliitto hakee Helsinkiin lakimiestä

Julkaistu: 14.06.2021

Lakimiehen tehtävänä on jäsenistölle annettava asumiseen liittyvä juridinen puhelinneuvonta erityisesti asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöihin, vuokraukseen ja korjausrakentamiseen liittyvissä kysymyksissä sekä asiantuntijalausuntojen laatiminen. Lakimies toimii kouluttajana mm. liittoyhteisön tilaisuuksissa ja verkkoseminaareissa. Lakimiehellä on mahdollisuus hoitaa jäsenyhtiöiden toimeksiantoja, esimerkiksi toimia asunto-osakeyhtiöiden yhtiökokouksissa puheenjohtajana tai asiantuntijana sekä laatia tavanomaisia yhtiö- ja sopimusoikeudellisia dokumentteja. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa.

Tehtävä tarjoaa erinomaisen näköalapaikan kiinteistöalalle sekä mahdollisuuden kehittyä kiinteistöalan lainsäädännön erityisasiantuntijaksi.

Edellytämme hakijalta oikeustieteen maisterin tutkintoa tai loppuvaiheessa olevia oikeustieteen maisterin opintoja. Arvostamme työkokemusta kiinteistö- ja rakennusalan tehtävistä sekä ruotsin kielen taitoa. Tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää yhteistyökykyä sekä erinomaisia valmiuksia etenkin puhelimitse tapahtuvaan asiakaspalveluun. Olet juristina analyyttinen sekä ratkaisukeskeinen ja sinulla on hyvä suullinen sekä kirjallinen esiintymistaito. Työskentelyotteesi on vastuullinen ja paineensietokykysi on erinomainen.

Tehtävä tulee ottaa vastaan viimeistään elokuussa 2021.

Työtehtävä on kokopäivätyö, ja työsuhde on määräaikainen 28.2.2022 saakka.

Suomen Kiinteistöliitto ry on kiinteistönomistajien vaikuttaja- ja asiantuntijaorganisaatio, jonka toimistossa Helsingin ydinkeskustassa Annankadulla työskentelee 20 kiinteistöalan asiantuntijaa. Kiinteistöliiton Lakipalvelut -yksikössä työskentelee kokopäivätoimisesti yhdeksän lakiasiantuntijaa. Kiinteistöliitossa pääset kehittämään omaa osaamistasi innostuneiden ja asiantuntevien kollegoiden kanssa. Lisätietoja https://www.kiinteistoliitto.fi/

Hakuaika päättyy torstaina 24.6.2021.

Lisätietoja tehtävistä antaa päälakimies Jenni Hupli, puh. 040-865 8097, 17.6. kello 15.00-16.30 ja 18.6. kello 9.00-10.15.

Hakemukset (hakemus, CV) palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jaana.kuoppala@kiinteistoliitto.fi