Kiinteistöliiton jäsentyytyväisyyskysely: 96 prosenttia suosittelee jäsenyyttä

Julkaistu: 11.09.2018

Kiinteistöliitto ja sen jäsenyhdistykset saavat erittäin hyvät arviot jäsentensä tyytyväisyydestä. Peräti 96 prosenttia jäsenistä on valmiita suosittelemaan jäsenyyttä.

Lukemat käyvät ilmi Kiinteistöliiton tekemästä jäsentyytyväisyyskyselystä, johon vastasi touko-kesäkuussa yli 4000 jäsentaloyhtiöiden edustajaa.

Tyytyväisimpiä jäsenet ovat koulutustilaisuuksiin ja muihin tapahtumiin, viestintään ja tiedottamiseen sekä neuvontapalveluihin. Tärkeimpinä jäsenpalveluina vastaajat pitävät neuvontapalveluja, koulutustilaisuuksia ja muita tapahtumia sekä Suomen Kiinteistölehteä.

Aktiivisten suosittelijoiden ja kriittisesti suhtautuvien suhdetta kuvaava nettosuositteluindeksi (NPS) nousi edelliskerran 37:stä 42:een prosenttiin. Isännöitsijöiden osalta lukemat olivat kaikkein korkeimmat.

Kiinteistöliiton ja sen jäsenyhdistysten imagoa kyselyn vastaajista 98 prosenttia piti asiantuntevana ja 97 prosenttia aikaansa seuraavana.

Oletko valmis suosittelemaan Kiinteistöliiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenyyttä kokemustesi perusteella?​

Lisätiedot:

Timo Tossavainen, yhteysjohtaja