Kiinteistöyhdistyksen vuosikokousväki ilmaisi tyytyväisyyttään toimintaa kohtaan

Julkaistu: 22.03.2024

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n sääntömääräinen vuosikokous vahvisti vuoden 2023 tilinpäätöksen, toimintasuunnitelman ja talousarvion kuluvalle vuodelle sekä jäsenmaksut vuodelle 2025. Vuosikokouksessa hallituksen jäsenmääräksi päätettiin nykyinen 15 henkilöä. Hallituksen jäseneksi oli ehdolla 9 henkilöä ja vapaita paikkoja 5. Suoritetun vaalin jälkeen kaikki viisi erovuoroista hallituksen jäsentä äänestettiin jatkokaudelle. Vuosikokouksessa vallitsi käytettyjen puheenvuorojen perusteella positiivinen ja tyytyväinen henki kiinteistöyhdistyksen toimintaa ja palveluita kohtaan.

Ansiomerkki Johanna Räikälle

Vuosikokouksen alussa jaettiin Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n ansiomerkki lakimies Johanna Räikälle tunnustuksena järjestötoiminnan hyväksi tehdystä työstä.