Webinaari: Asumisturvallisuus kerros- ja rivitalossa

25.11.2021 klo 17.30

Asumisturvallisuudesta huolehtii koko taloyhtiö ja myös jokainen asukas vastaa turvallisuudesta omalta osaltaan.

Millainen on turvallinen taloyhtiö? Millaisiin seikkoihin tulee kiinnittää huomiota, kun mietitään asumisturvallisuutta?

Tässä webinaarissa käydään läpi taloyhtiön turvallisuuteen vaikuttavia tekijöitä sekä puhutaan tarkemmin mm. piha-alueen turvallisuudesta ja ennaltaehkäisevistä toimista ilkivallan estämiseksi, avainturvallisuudesta sekä kameravalvonnasta.

Koulutus on avoin ja maksuton kaikille kiinnostuneille.

Kouluttajina toimivat Kiinteistöliiton lakimiehet Tiina Räsänen ja Johanna Ylä-Mononen.

Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestin, jonka lopussa on osallistumislinkki.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.