Onnistu taloyhtiön korjaushankkeessa!

13.11.2023 klo 17.30

Taloyhtiöiden korjaushankkeita haastaa kohonneiden kustannus- ja korkotasojen lisäksi myös rakentamisen ja korjaushankkeiden uudet vaatimukset. Uudistuva lainsäädäntö, uudenlaiset energiaratkaisut, digitalisaatio, kyberturvallisuus ja ilmastonmuutokseen sopeutuminen sekä sen ehkäisy tuovat taloyhtiöiden korjaushankkeisiin uusia asioita huomioitaviksi.

Korjaushankkeessa onnistumista helpottaa suunnitelmallinen kiinteistönpito ja luotettavan tiedon hyödyntäminen. Taloyhtiöiden hallitusten toimintaa korjaushankkeisiin valmistautumisessa ja korjaushankkeiden läpiviennissä auttaa oikeat työkalut sekä käytettävissä olevien palveluiden tunteminen.

Tervetuloa kaikille taloyhtiöiden hallituksille tarkoitettuun maksuttomaan webinaariin maanantaina 13.11. klo 17.30-18.30 kuulemaan kuinka korjaushanke toteutetaan kustannustehokkaasti ja laadukkaasti sekä välttäen juridiset ja muut karikot!

Webinaarin ohjelma:

Tervetuloa
Jaana Matilainen, johtaja, yhteiskuntasuhteet, Rakennustieto Oy

Avauspuheenvuoro
Timo Tossavainen, yhteysjohtaja, Kiinteistöliitto

Työkaluja taloyhtiön korjaushankkeisiin

Laatutason määritys ja riskien minimointi korjaushankkeen suunnittelussa ja sopimuksia laadittaessa – vinkit taloyhtiön hankkeeseen
Ilkka Friman, tiimipäällikkö, Rakennustieto Oy

Rakennustiedon Tuotetiedon hyödyt taloyhtiöille
Teemu Rantanen, tiimipäällikkö, Rakennustieto Oy

RTS-ympäristöluokitus – työkalu rakennuksen kehittämisen tueksi
Petri Jaarto, tuotepäällikkö, Rakennustieto Oy

Korjausrakentamisen juridiikka – mikä on olennaista taloyhtiön kannalta?
Tapio Haltia, neuvontalakimies, Kiinteistöliitto

Kysymyksiä ja vastauksia

Tilaisuuden yhteenveto ja päätössanat
Jaana Matilainen, johtaja, yhteiskuntasuhteet, Rakennustieto Oy

Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestin, jonka lopussa on osallistumislinkki. Voit liittyä webinaariin klo 17.20 alkaen ja testata äänten kuulumisen ja kuvan näkymisen.

Tervetuloa mukaan!